De Raad zoekt een assistent boekhouder

Kom ons kleine, enthousiaste team versterken!

WIE ZOEKEN WE?
Als assistent-boekhouder ga je aan de slag bij de dienst Financiën en Personeel.

  • Je staat mee in voor het bijhouden van de boekhouding en de betalingen.
  • Je zorgt voor de voorbereidingen met betrekking tot de Begroting, Begrotingswijziging en de Rekening van de Raad.
  • Je bent samen met je team verantwoordelijk voor een efficiënt beheer van de financiën en de personeelsdossiers. Kennis van sociale wetgeving is dus een vereiste.
  • Je ondersteunt de andere activiteiten van de Raad.

 

WELK PROFIEL HEB JE?
Algemeen: je bent Nederlandstalig, burger van de Europese Unie, met een onberispelijk gedrag, en geniet van burgerlijke en politieke rechten.
Diploma: op datum van de afsluiting van de inschrijvingen heb je een diploma of getuigschrift van hoger onderwijs van het korte type.
Worden ook aanvaard: in het buitenland behaalde diploma’s of studiegetuigschriften die als gelijkwaardig worden verklaard.

 

WAT BIEDEN WE JOU?
Met deze halftijdse functie kom je terecht in een kleinschalige overheidsorganisatie. De kantoren bevinden zich in prachtig gerenoveerde gebouwen, in een aangename buurt en op wandelafstand van diverse metro-, bus- en treinstations.
Je ontvangt een wedde die in overeenstemming is met je niveau (weddeschaal B1/4 – assistent boekhouder), een aantrekkelijke vakantieregeling, maaltijdcheques, een tussenkomst voor je woon-werkverkeer en een hospitalisatieverzekering.

 

WIL JE SOLLICITEREN?
Stuur jouw cv met motivatiebrief naar Erwin Jacquemyns van Add Value via ej@addvalue.eu vóór vrijdag 28 juni 2024, 12u00.
Als referentie vermeld je EJ – 2405 – assistent-boekhouder.
Een uitgebreide informatiebundel vind je via deze link.

 

DE RAAD GEEFT IEDEREEN GELIJKE KANSEN
Jouw talent is belangrijker dan je gender, afkomst, levensfilosofie, leeftijd, seksuele voorkeur of beperking.

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.